OSNOVE RAČUNALNIŠTVA
V začetku srečanja smo se razdelili v dvojice in se posedli za računalnike. Po uvodnem pogovoru smo ugotovili, da so udeleženci zelo motivirani, zato smo začeli z uvodno dejavnostjo, s katero smo želeli preveriti predznanje in pričakovanja ter želje udeležencev.
Učenci so na računalnikih odprli brskalnike in vanje vnesli besedo Mentimeter, po navodilih mentorjev pa so vnesli tudi vstopno kodo. Nato so v parih odgovorili v vprašanja: Kaj zate pomenijo digitalne kompetence, kaj pomisliš, ko slišiš besedo računalništvo ter kaj so tvoja pričakovanja. Njihovi odgovori in ideje so se izpisale na tabli v obliki posebnega miselnega vzorca.
Nato smo nadaljevali s teoretičnimi osnovami. Učencem smo predstavili osnovne dele računalnika, vse od monitorja, miške, tipkovnice, ki so učencem bolj poznani, pa do trdega diska in matične plošče. Razložili smo tudi, čemu posamezen del služi.
Sledil je zabavnejši del in sicer preizkus v kvizih. Lažji kviz so učenci reševali na liste papirja, nekoliko težjega pa smo zanje pripravili s pomočjo Kahoota! Učenci so se zelo zabavali in pokazali pravo mero sodelovanja in tekmovalnosti. Ugotovili so, da so se že na prvem srečanju precej naučili, pa tudi to, da imajo še kar nekaj prostora za napredek.
Poslovili smo se z računalniškimi igrami, s katerimi so učenci vadili natančnost upravljanja miške in spretnost na tipkovnici. Večina stvari, ki smo jih obravnavali, so učenci videli prvič in so bile pripravljene za čim bolj vključujoče in interaktivno delo.